Je drijfveer krijgt slagkracht door te werken vanuit 4 pijlers:
-
Onderscheidende positionering
-
Betekenisvolle propositieontwikkeling
-
Verbindend content-management
-
Meetbare marketingcampagnes
Proposities (je aanbod) vormen de bewijsvoering voor je bovenliggende boodschap in positionering (pay-off: de zin die jou verkoopt). Ze maken je positionering simpelweg waar en tastbaar. Je proposities worden daarom uitgewerkt en ondersteund, met aansprekende content die je doelgroep aanspreekt, boeit en aan je verbindt. Met spin-offs van deze content in posts op online en social media trek je bovendien weer nieuwe klanten die je in meetbare campagnes kennis met je laat maken.
Deze gestructureerde werkwijze gebruiken we op modulaire basis, afhankelijk van jouw wens en behoefte, om je marketingplan te ontwikkelen en in te vullen. Onderstaand overzicht geeft de diversiteit aan keuzemogelijkheden weer.
Ontdek de rol en het belang van waardevolle content voor jouw marketingplan binnen deze methode.
Positioneren > Proposities > Content > Campagnes
Weten wat ik voor jou kan betekenen?
Photography: artists on Unsplash
Copy: Carola van Laerhoven, La Ming Marketing
Redactie: Patricia van Laerhoven, Noot van de redactie
Webdesign: Dennis van der Voort, DVDV Webdesign