Marketing Magic Maker:
Branding Stories & Feel Good Content
DNA
Hier staat ze dan, het DNA van La Ming Marketing: Cornelia Wilhelmina Laming. Mijn peetoma, een echte Tilburgse textielvrouw, die altijd zei: “We doen het goed of anders niet.” Een stelling waar ik me als haar nazaat ook nog steeds in kan vinden. Want marketing is voor mij geen trucje voor meer omzet dat je eventjes doet. Marketing kan alleen zorgen voor duurzame groei als je het grondig en inhoudelijk professioneel aanpakt.
La Ming brengt je vanuit je persoonlijke drijfveer die gerelateerd is aan de zuivere klantbehoefte – naar een eigentijds verdienmodel dat je doelgroep aanspreekt. Door een structureel onderscheidend, geloofwaardig en meetbaar marketingbeleid, dat in operatie eenvoudig te onderhouden is.
Het belangrijkste is dat een goed marketingplan altijd vertrekt vanuit jouw drijfveer. Dat maakt je uniek. Ik help je deze drijfveer te duiden en een marketingplan te maken met een stevige basis in positionering, steunend op waardevolle proposities en uitgewerkt in inspirerende content in alle facetten van het hedendaagse medialandschap. Dat is een hele mond vol vakjargon die ik je uit handen neem.
Geef je drijfveer slagkracht, dat is de pay off van La Ming Marketing. Daarvoor heb je wel power nodig. De motor van La Ming Marketing is Carola van Laerhoven, de Marketing Magic Maker, met een trackrecord van ruim 25 jaar in fact-based campagnemanagement en waardevolle, scherpe propositie-ontwikkeling. Ik dus. Een gedreven en resultaatgerichte teamplayer, om maar weer wat jargon te gebruiken. Bovendien gezegend met een scherp analytisch en meer dan uitstekend communicatief en creatief vermogen. Allesbehalve een “schaap” zoals het logo impliceert. Dit logo refereert eerder aan mijn veelzijdigheid in mijn vakgebied. Zoals het schaap met de 5 poten. Het is meteen ook een knipoog naar mijn Tilburgse roots als wol -en textielstad. Ik ben een kartrekker die richting bepaalt, keuzes durft te maken en die overbrengt met overtuiging, enthousiasme en een gezellige Brabantse tongval.
Lees hier hoe anderen daar over denken.
Weten wat ik voor jou kan betekenen?
Photography: artists on Unsplash
Copy: Carola van Laerhoven, La Ming Marketing
Redactie: Patricia van Laerhoven, Noot van de redactie
Webdesign: Dennis van der Voort, DVDV Webdesign