Het is mooi om te zien wat je verhaal teweeg brengt bij je doelgroep, dat er heel veel over je gesproken wordt, maar wat is nu uiteindelijk het echte resultaat? Wat werkt nu wel en wat niet? “Meten is weten” is misschien een modisch gezegde, maar hier niet hoor, Ik voeg de daad bij het woord voor jou.
Ik help je keuzes te maken op basis van cijfers en ervaring om je doelgroep optimaal te bereiken in campagnes. In een uitgebreid campagneplan zet ik uiteen waar je doelgroep zich bevindt en waar, hoe en waarmee we die optimaal kunnen bereiken, zodat alle effort leidt tot een effectieve rendabele campagne. Een campagne die na wat kleine optimalisaties bovendien steeds herhaald inzetbaar is volgens het gedachtegoed van de klassieke Direct Marketing cirkel.
Denk hierbij dus aan de volledige scope van campagne management:
– Campagne-ontwikkeling: concept -en mediaplan
– Campagnemanagement: implementatie en bijsturen
– Campagne-optimalisatie: evaluatie en planning
Voordat een campagne van start gaat, moet voldaan zijn aan een bepaalde “basishygiëne” waarbij ik je uiteraard graag help, Denk hierbij aan:
– Website-design, salesfunnel en optimalisatie
– Professioneel aansluiten van social media
– Fysieke winkel en service up to standard
Ontdek hier wie dit volledige servicepakket voor marketing en communicatie voor je realiseert.
Positioneren > Proposities > Content > Campagnes
Weten wat ik voor jou kan betekenen?
Photography: artists on Unsplash
Copy: Carola van Laerhoven, La Ming Marketing
Redactie: Patricia van Laerhoven, Noot van de redactie
Webdesign: Dennis van der Voort, DVDV Webdesign